top of page

Θέλεις η επιχείρηση σου να είναι κάτι παραπάνω από ένα εμπορικό σήμα ;

Θέλεις η επιχείρηση σου να εμπνέει και να οδήγει ; 

Διέγραψε Τελείως τον ανταγωνισμό σου κερδίζοντας Direct Traffic

Με τη Δημιουργία μιας ισχυρότερης συναισθηματικής σύνδεσης 

Εξασφάλισε Ανθεκτικότητα και Μακροπρόθεσμη αξία στην επιχείρηση σου

Οι αλλαγές της αγοράς είναι συνεχής, εξασφάλισε το Brand Trust για την επιχείρηση σου 

gradient-background.jpg

Παρατηρείς στην επιχείρηση σου
Έλλειψη Διαφοροποίησης από τον ανταγωνισμό σου,
Μείωση ενδιαφέροντος του κοινού σου ή αναγνωρισιμότητα της μάρκας 

 

Πως θα το πετύχουμε και τι θα έχεις στη διάθεση σου 

ssfdsfsdf.png

Μετά από ένα 2ώρο Brand Discovery meet 

Google_Meet-Logo.wine.png

για την απάντηση από κοινού ενός

ερωτηματολογίου 50 ερωτήσεων με στόχο να βρούμε τα χαρακτηριστικά που θα πρέπει να καθορίζουν το brand σας θα έχετε στη διάθεση σας μετά από 3-4 εβδομάδες :

270d.png
backhand-index-pointing-down-emoji-1563x2048-f8uh42te.png

01
Buyer Personas

Δημιουργία 3-5 buyer personas που περιλαμβάνουν αναλύτικα προφίλ δημογραφικών , ψυχογραφικών χαρακτηριστικών, τις ανησυχίες τους , τα hobby και τα ενδιαφέροντα και τους στόχους τους ώστε να προσαρμώσουμε όλα τα μηνύματα του brand σας πάνω σε αυτές τις πληροφορίες 

02
Competition Analysis

Ανάλυση 3 Ανταγωνιστών εκ των οποίων ο ένας θα είναι ο leader του κλάδου σου ώστε να αποδικωποιήσουμε τεχνικές marketing που χρησιμοποιούνε, τα usp τους, τη θέση τους στην αγορά.

Ανάλυση των δυνάμεων και των αδυναμιών της επιχείρησης σας όπως και των ευκαιριών και των απειλών σχετικά με το εξωτερικό περιβάλλον. Με αυτό τον τρόπο θα δούμε τι πρέπει να διορθώσουμε και πως μπορούμε να επωφεληθούμε από τις ευκαιρίες και τις απειλές.

03
SWOT Analysis

04
Creative
Storytelling

Δημιουργία Storytelling  για το brand σας και τον στόχο πάνω σε 6 πυλώνες. 

1. Ρεαλιστική ( Είναι απολυτα συνδεμένη με τα business goals που έχουμε καθορίσει )

2. Αυθεντική ( Η ιστορία έχει ένα μοναδικό χαρακτήρα και επικοινωνεί ως μοναδική λυση το προϊόν ή την υπηρεσία σας πάνω στα χαρακτηριστικά των buyer personas που έχουμε καθορίσει )

3. Συμπαθητική ( Ορίζοντας ως ήρωα τον ιδανικό σας πελάτη )

4. Συναισθηματική ( Δημιουργεί συναισθήματα πάνω στις ανάγκες και αυτά που νοιάζουν περισσότερο στο ιδανικό κοινό σας )

5. Πειστική ( Δίνει ένα λόγω στο κοινό σας να κάνουν μια δράση με την εταιρεία σας )

6. Σχετική ( Δείχνει στον πελάτη σας πως θα επωφεληθεί από τη λύση / προϊόν που του προσφέρετε 

Στρατηγική Επικοινωνίας Νέων και Υφιστάμενων Πελατών σε διάστημα 12μηνών με αναλυτικές προτάσεις για τα μέσα που θα χρησιμοποιηθούν και τα concept για κάθε περίοδο  τόσο σε online κανάλια όσο και σε offline σημαντικά κανάλια. Προτάσεις Αλλαγών στην ιστοσελίδα σας και στο φυσικό σας κατάστημα σε περισσότερα από 20 Hot Touchpoints που αλληλεπιδρούν οι πελάτες σας, τα αγνοείτε και χρειάζεται να αποτυπώνεται σωστά η επικοινωνία που δημιουργήσαμε.

05
Strategy & Planning

Βάλε τις Διαφημίσεις σου, την Ιστοσελίδα σου, το Merchandising στο κατάστημα σου, τις πωλήσεις και ολόκληρη την επικοινωνία σου στη σωστή κατεύθυνση 

brand strategy brand consultation and creative storytelling-03.png

Μόνο 2 Θέσεις Διαθέσιμες/μήνα

Αν ξοδεύεις τουλάχιστον 20Κ το χρόνο σε basic marketing σε χορηγούμενες διαφημίσεις τότε ίσως ήρθε η ώρα να πας 1 βήμα παρακάτω την επιχειριση σου με Σχεδιο και Στρατηγική

Είσαι έτοιμος/η να ανεβάσεις την επιχείρηση σου σε νέα ύψη ;

Τι θα κερδίσεις ;

1. Αύξηση του Lifetime Value ανά Πελάτη: 25%-50%

Το storytelling αυξάνει το engagement και την αφοσίωση των πελατών, μεγαλώνοντας τον κύκλο ζωής τους ως ενεργών πελατών.

2. Ανταγωνιστικό Πλεονέκτημα (USP)

Οι επιχειρήσεις που επενδύουν σε στρατηγική μάρκετινγκ και storytelling έχουν μεγαλύτερο ανταγωνιστικό πλεονέκτημα, ιδιαίτερα σε αγορές όπου υπάρχει έντονος ανταγωνισμός.

3. Βελτίωση Conversion Rate: 15%-40%
Η σωστή στρατηγική μάρκετινγκ αυξάνει το ποσοστό των επισκεπτών που μετατρέπονται σε πελάτες.
Η αποτελεσματική στρατηγική μάρκετινγκ και το storytelling χτίζουν εμπιστοσύνη και κάνουν τον καταναλωτή να αγοράσει πιο γρήγορα.

4. Μείωση Κόστους Διαφήμισης: 10%-20%

Στοχευμένες στρατηγικές και καμπάνιες μειώνουν τα διαφημιστικά κόστη, προσφέροντας καλύτερη απόδοση επένδυσης (ROI).

Το να έχεις ξεκάθαρη ταυτότητα μάρκας σημαίνει ότι η διαφήμιση γίνεται πιο αποτελεσματική.

bottom of page