Το 2024 ήταν η πρώτη χρονιά που το spend του video advertising στα social media ισοψήφισε το τηλεοπτικό spend. Αυτό πρακτικά σημαίνει και ότι μπηκάνε σε αυτό το χώρο περισσότεροι διαφημιζόμενοι και δεύτερον επιχειρήσεις που ήδη διαφημίζοτανε αυξήσανε το media budget τους και κατεπεκταση με αυτό τον τρόπο αυξήθηκαν τα cost per views or per click etc.
Υπάρχουν 2 τρόποι με τους οποίους θα εξασφαλήσεις όσο είναι δυνατόν χαμηλότερο cost per click .
Ο πρώτος είναι το δημιουργικό της διαφήμισης σου που θα πρέπει όσο δυνατόν γίνεται να "μιλάει" στο κοινό σου σύμφωνα με τα ενδιαφέροντα του και να είναι unskippable στο feed τους με αποτέλεσμα να είναι αρκετά engaging και να πάρεις πολλά και φθηνά κλικ.
Μην ξεχνάς και οτι οι πλατφόρμες των social media θέλουν να κρατάνε το κοινό τους εκει μέσα γιατί απο αυτό κερδίζουν άρα προωθούν και πιο πολύ καλό και ποιοτικό περιεχόμενο.
Δεύτερος Λόγος είναι το targeting το οποίο πρέπει να περιορίσεις κάπως με 3-4 ενδιαφέροντα (Όχι Παραπάνω) και ίσως κάποιο παρόμοιο κοινό lookalike. Αλλά και πάλι εδώ το μήνυμα στο δημιουργικό σου θα πρέπει να είναι προσαρμοσμένο πάνω σε αυτό το target audience.
Comentários