Video Script
Σκέψου ότι έδωσες χρήματα για να φτιάξεις το κατάστημα σου , έβαλες laminate , έβαλες μάρμαρο ; Κάπως έτσι είναι και η κατασκευή του eshop σου άλλοι επένδυσαν περισσότερο και άλλοι λιγότερο στην κατασκευή , Ομως όσο και να επενδύσες είναι το κατάστημα στη μέση του ωκεανού . Στο κατάστημα σου θα πληρώσεις νοίκι και ανάλογα με την τοποθεσία θα εκμεταλλευτείς και την ανάλογη επισκεψιμότητα σωστά ; Αλλιώς είναι να νοικιάζεις σε ένα επαρχιακό εμπορικό δρόμο και αλλιώς είναι να νοικιάζεις στην Ερμού . Το ίδιο ακριβώς είναι και με το budget που θα ξοδέψεις για να φέρεις traffic στο eshop σου και κατ επέκταση είναι και ένας από τους παράγοντες που θα επιρρεασει και τις πωλήσεις σου . Αν το conversion rate του eshop σου είναι πχ το 2% σημαίνει ότι στους 100 επισκέπτες οι 2 αγοράζουν , έτσι με αυτό τον τρόπο αν είχες 1000 επισκέπτες θα είχες 20 παραγγελίες αντί για 2 .
Έπειτα στο ποσο φθηνα θα αγοράσεις τους επισκέπτες σου θα παίξει σημαντικό ρόλο το branding και η στρατηγική marketing που θα ακολουθήσεις .
Για όλους αυτούς τους λόγους όλες οι ενέργειες που κανείς δεν είναι έξοδα αλλά μια σημαντική επένδυση.
Εσύ τι επένδυση κάνεις για τη δική σου επιχείρηση σε στρατηγική μάρκετινγκ και Branding ;
Comments