Video Script
2 πράγματα που πρέπει οπωσδήποτε να έχεις για ένα καλό performance διαφημίσης:
Πέρα από την σωστή εγκατάσταση του κώδικα, για το σωστό tracking υπάρχει μία έρευνα από την Nielsen η οποία θα σε εκπλήξει. Το να χρησιμοποιείς την επικαιρότητα ή να δημιουργείς τα audiences με βάση κάποια χαρακτηριστικά παίζουν πολύ ελάχιστο έως και καθόλου σημαντικό βαθμό στο performance της διαφήμισης. Tο 50% του performance μιας διαφήμισης κρίνεται από το δημιουργικό της και όταν λέμε για δημιουργικό εννοούμε:
Ένα έξυπνο δημιουργικό το οποίο να λέει κάτι διαφορετικό από τους ανταγωνιστές σου
Να επικοινωνεί το μήνυμα σου ,
να εξασφαλίζει ότι θα είναι unskipable δηλαδή ότι θα σκαλώσουνε στο Feed για να δουν το μήνυμα σου
Και να είναι προσανατολισμένος στο κοινό σου
Με αυτό τον τρόπο και με μια ανοιχτή στόχευση θα βρει μόνος του ο αλγόριθμος το κοινό βάση αυτών που κάνουν engage.
Και ο δεύτερος πιο σημαντικός λόγος σύμφωνα με την έρευνα της Nielsen που παίζει ρόλο στο performance είναι το reach δηλαδή το πόσα άτομα θα το δουν και φυσικά εκεί πέρα παίζει μεγάλο ρόλο το budget . Με μεγάλο budget θα το δουν περισσότερα άτομα. Παρακάτω θα δεις την έρευνα της Nielsen και θα σου δείξω μερικά creative διαφημιστικά που έχω υλοποιήσει για εταιρείες με τις οποίες συνεργάζομαι.
Αν έχεις το budget και ψάχνεις κάτι πιο ιδιαίτερο και πιο ξεχωριστό για το brand σου έλα σε επικοινωνία μαζί μου
Παρακάτω θα δεις μερικά creative scroll - stop διαφημιστικά που έχω δημιουργήσει για εταιρείες που συνεργάζομαι
Comments